zaterdag 3 maart 2012

Snow @ Gatineau

Toen Jurgen en Kurt hier waren, was het goed te doen om zónder sneeuwschoenen te wandelen in Gatineau Parc. Enkele dagen en een dik pak sneeuw later, ben ik er opnieuw gaan wandelen. Samen met Belinda, Na, Maria, en Michel. En deze keer hadden we onze sneeuwschoenen écht nodig...

Michel & Na in de diepsneeuw

Twee filmpjes:



Voor Na is alles OK :-)

De bomen torsen het gewicht van de verse sneeuw

Ik, Maria, Michel, Belinda

Eekhoorntjes

Na een mooie wandeling...

... sluiten we zoals gewoonlijk af in de Chelsea Pub.

Daar ontmoeten we Sharon en Don, bij wie we 's avonds een ski-film bekijken en gezelschapspelletjes spelen. Trouwens, ooit al 'Taboe' gespeeld in een andere taal dan je moedertaal...? Not easy!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke blog! Heel gevarieerd met al die foto's, filmpjes en tussendoor wat interessante weetjes! Wat een prachtig land! Het lijkt wel alsof Canada enkel maar genieten is! Je zou haast gaan vergeten dat de mensen daar waarschijnlijk ook wel af en toe zorgen hebben en moeten werken....

Ineke Imbo zei

Ja, het is inderdaad een beetje een vertekend beeld dat je krijgt. Ik post enkel iets op de blog als ik hier iets 'speciaals' beleef. In de week ga ik ook gewoon werken hoor...