zaterdag 28 januari 2012

Hypothermic Half Ottawa

Ik zou het bijna nog vergeten te vertellen ;-) Vorige week Ottawa's Hypothermic Half Marathon uitgelopen, in de sneeuw. Ik was een beetje bang dat het erg koud ging zijn (vorig jaar was het -39°C!) maar het viel goed mee. Toen ik liep, was het -9°C, "lekker warm" volgens de organisatoren.

Er waren twee 'start waves', eentje om 8u en eentje om 13u. Ik had voor de laatste start wave gekozen. Al m'n loopmaatjes van de Running Room hadden echter voor de 8u start wave gekozen. Toen ik vroeg waarom, zeiden ze "I want to get it done". Ze wilden er zo snel mogelijk van af zijn, om achteraf te genieten van de brunch.

Toen ik arriveerde, zaten ze inderdaad allemaal stralend te smullen van een welverdiende brunch. Hieronder zie je Maria trots haar medaille showen. Ik moest op dat moment nog beginnen met lopen... niet makkelijk met de geur van versgebakken muffins, spek, en eieren in m'n neus...

Foto van de 'morning wave'

Er was veel minder volk voor de 13u start wave. Ik liep meestal helemaal alleen. Ik, de sneeuw, en de frisse lucht. Enkel het krakende geluid van m'n voetstappen. Puur genieten!

That's me!

En hiervoor doen we 't hé :-)

3 opmerkingen:

Lise zei

Ineke: supervrouw!
Er komt een vrouwenweekend aan van zodra je weer in België bent! Onze straffe verhalen hoor je dan wel. :-)
Lise
xxx

Ineke Imbo zei

@ Lise : als je een straf verhaal hebt dan wil ik het NU horen. Dat was toch de afspraak hé :-) xxx

Wendy zei

Wat lijkt dit fantastisch om daar te lopen!!! Super gedaan!!