maandag 3 december 2007

Waar of niet waar?

En... raad eens:
Zijn de volgende beweringen WAAR of NIET WAAR?

  • Tijdens de maanden oktober en november heeft ons slaapkamerraam dag en nacht open gestaan. Dus ook bij temperaturen ver onder 't vriespunt.
  • En we hebben hier nog nooit koud gehad 's nachts :-)
  • Ik loop hier nog altijd rond in mijn herfstjas; mijn winterjas hangt nog in de kast. (stoer he? ;-)
  • Als er hier heel veel dikke sneeuwvlokken uit de lucht vallen, zegt het weerbericht dat dat "light snow" is...
  • Wij zijn dus eens benieuwd wat er uit de lucht zal vallen bij "heavy snow".
  • De hondjes dragen hier kousjes om op sneeuw en ijs te kunnen lopen.
  • Sommige hondjes dragen sneeuwpakjes, vaak met trendy (*achum*) kerstmotief.
  • Steven en ik vinden het best wel grappig om een 20 cm hoge poedel hopeloos te zien wegzakken in 50 cm sneeuw :-)
  • Het was hier zaterdag -13° volgens meneer Celcius, wat neerkwam op zo'n -26° gevoelstemperatuur.
  • De gevoelstemperatuur is meestal 't dubbel van de gemeten temperatuur.
  • Het heeft hier vannacht zo'n 40 cm gesneeuwd en 't is nu nog aan't sneeuwen...
  • ... met als gevolg dat ik vanochtend voor 't eerst met de bus naar 't werk ben geweest.
...

En ja hoor, het antwoord op alle vragen is WAAR! (maar dat had je wel gedacht hé?)

Geen opmerkingen: