vrijdag 25 juli 2008

Washington - dag 4 & 5

Dag 4 (= de tweede dag van het congres) ook grotendeels op het congres zelf doorgebracht. 'k Ben er eventjes tussenuit geglipt, tijdens de middagpauze. Ik wou nog een foto nemen van het witte huis, en ik wou het Hishhorn Museum (moderne kunst) en de aangrenzende Sculpture Garden bezoeken. Beide missies zijn geslaagd :-)

Het Witte Huis

Het Hishhorn Museum

Beeldentuin rond het Hishhorn Museum

Wish Tree (Yoko Ono)

King & Queen (Henri Moore)

Dag 5 (= derde en laatste dag van het congres) voor de volle 100% op 't congres zelf doorgebracht. 's Avonds eerst met de Canadese collega's Thais gaan eten, daarna met de vrouwen nog Amerikaanse kaastaart gaan proeven, en dààrna met een aantal Belgische collega's op café geweest. We vonden dat we toch eens écht moesten 'uit' geweest zijn in Washington DC :-)

Er was een feestje in de "Maman's Organ", een leuke bar in de gezellige en ontzettend populaire buurt "Adams Morgan". We luisterden er naar een optreden van "The Bobby Parker Blues Night Band". Morgen (zondag) vlieg ik terug naar Ottawa en op dinsdag vertrekken we op reis. Eerst naar de Rocky Mountains, en daarna naar Vancouver en omstreken. Jihaaaa!

1 opmerking:

Christine/Sofie zei

Ineke,
Je verhalen over DC zijn voor mij pure nostalgie. Heb er een tijdje gewoond. Ik was verliefd op die stad. Zou er meteen willen gaan wonen. Nu nog een green card ;-)

Goeie reis trouwens ! West-Canada zal ongetwijfeld de max zijn !

Baaikes, Christine