maandag 2 april 2007

Doctoraatsverdediging

Hieronder volgt een foto-verslagje van een dag waarvan ik wist dat ze ging komen, maar waarvan ik lang gehoopt had dat ze gewoon niet ging komen...: mijn doctoraatsverdediging!
Gelukkig is alles goed gegaan (ttz. beter dan ik zelf verwacht had ;-)
De foto's zijn als herinnering voor zij die er bij waren (thanx!), en om diegenen die er niet bijwaren toch een idee te geven van hoe alles er uitzag... Enjoy!


Het Pand, de plek waar de verdediging plaatsvond.

De jury!

Ikke - tijdens de verdediging ...


... en na de verdediging (zoek de 7 verschillen ;-)


Steven en ik - met op de achtergrond een paar zotte collega's ;-)


Samen met Wim en Jolien


Sarah en An, genietend van de receptie...


Santé !

1 opmerking:

luc zei

Ik zou zeggen, nogmaals "geproficiateerd". De foto's geven een mooi sfeerbeeld van het EVENEMENT.
Ik zie wel meer dan zeven verschillen. Haha.
GRoetjes
Papa.